diumenge, 2 de març del 2008

¿Ciudad? Juárez ( PREMIS LAUS! )


OBRA SELECCIONADA ALS PREMIS LAUS 2008.

Ciudad Juárez, una història real on la realitat supera la ficció.

Milers de dones són segrestades, maltractades i assasinades cada any. El govern és un dels principals culpables en tota aquesta trama, encobreix tots i cadascún d’aquests terribles crims. El major problema: la impunitat. Les conseqüències que comporten aquestes morts són devastadores: famílies trencades, increment de la pobresa en la població…

Per desgràcia, encara no hi ha un final per aquesta historia.

*Aquest és un cartell de protesta gràfica que hem fet a través de l'EADT com a col·laboració amb l'ONG Acció Solidària IGMAN (Barcelona), que treballen amb diversos projectes de sensibilització en diferents àmbits socials. A Ciudad Juàrez utilitzen la creu rosa per recordar socialment aquests fets; de la mateixa manera que aquí utilitzem el llaç negre per a les víctimes del terrorisme.

5 comentaris:

anduluplandu ha dit...

GUANYARÀS....
:-)

Unknown ha dit...

M'agrada la tonalitat de la finestra...

Unknown ha dit...

M'agrada la tonalitat de la finestra...

Laia Pellicer Toda ha dit...

M'alegro molt que t'agradi tondo. Moltes gràcies!

Andulu!! Que fort eh! Qui ho hauria de dir... Al final tindré por de tu!! Ets vident o tens algún poder màgic que preveu el futur, que no m'hagis explicat? Amb el cartell de Carnaval =... Hauràs de donar-me el teu gran suport sempre eh!

Moltes gràcies per tot!! Encara no m'ho crec! Seleccionada pel laus... Yuhuuuu!!

Anònim ha dit...

Germaneta! Com sempre: EXCEL·LENT!! Que contenta que estic!! Jo també dic que GUANYARÀS!!
Smuaack!
Anna